onsdag den 9. januar 2013

Kunst på skoleskemaet



Jeg har i dag sammen med 4.b, som jeg har i billedkunst, været i tv2 Øst nyhederne.

4.b og jeg har pt. besøg af en huskunstner Christina, som er et samarbejde sat i værk af Statens Kunstråd. Der skal bygges bro mellem kunstens verden og de unge i folkeskolen. Det blev til dette lille, men fine klip.


Bare vi kunne få spredt det gode budskab om, at vi har brug for at fokusere mere på kunst og billedforståelse i folkeskolen... jeg ville ønske...



4 kommentarer:

  1. Hej jeg så tv øst idag, søde unger du har, og dejligt at se de bruger deres fantasi. ha en dejlig aften. kh Louise

    SvarSlet
  2. Du har ihvertfald lige spredt budskabet lidt i den positive retning synes også det er trist at det er værkstedsfag der ofte bliver skåret i når der skal spares penge

    SvarSlet
  3. DU ER SÅ SEJ! Og rigtig inspirerende :)
    Kh Louise.

    SvarSlet
  4. Hej Louise, wannabe husmor og Louise. Tak for de søde kommentar. Lidt vildt at så mange har set det. Synes selv at budskabet er rigtig vigtigt for de unges fremtid. Store ord - men sandt!

    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails