lørdag den 26. januar 2013

Give Away lodtrækning


Så er der trukket lod, og som sædvanligt kan jeg desværre ikke opfylde alles ønsker. Men dejligt at I gerne vil have noget af det jeg har lavet.
Der er stadig tre ting, som jeg gerne vil forære væk... først til møllen.


De heldige er -
Penalhus i landkort: Karina
Kaffevarmer: Karen Marie
Pung i landkort: From
Pung med hestebroderi: Line
Armbånd: Amina
Brødkurv: Michelle

For at jeg kan sende det til dig, skal du lige skrive din adresse til mig. Så får jeg det postet.

5 kommentarer:

  1. Den lille make-up pung er da fantastisk.
    Den kunne jeg godt ønske mig.

    SvarSlet
  2. Yay, det må være mig :D. Har fået at vide, min mail kan være svær at finde på min blog, så du får den lige her: kun_marie89@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Vil helst ikke skrive min adresse i et åbent forum, så hvis du lige sender mig en mail, får du min adresse :)

    SvarSlet
  4. Hej Boldreels kreative hjørne. Jeg vil rigtig gerne sende pungen til dig, du skal blot sende mig din adresse. adjohansen@msn.com
    AD

    SvarSlet
  5. Nice, det er jo mig der står nederst!!! Hvor fedt :)
    Skriver lige en email til dig med min adresse ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails