søndag den 23. december 2012

Til alle jer...


Jeg har købt denne skønne aromalampe. Den giver en skøn duft i rummet, hygger og er smuk i sin form. Jeg havde en for rigtig mange år siden, da jeg var rigtig ung. Og endelig har jeg fundet den igen, hos Body Shop.
Det kræver kun nogle æteriske olier, man skal dryppe i vandet på toppen, og så et fyrfadslys i bunden der varmer op.

Jeg er utrolig glad for at I er så mange, som jævnligt kigger forbi min blog, og alle de søde kommentar I skriver. Jeg håber fortsat at kunne glæde og inspirere jer i det nye år. Forhåbentligt finde jeg mere tid til det kreative, end det sidste halve år. Men jeg bliver nød til at prioritere "det virkelige liv" højere end bloggen, og her har der været rigeligt at gøre.

Rigtig glædelig jul og godt nytår!
AD

1 kommentar:

  1. Også en rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Og skønt med sådan en aromalampe. Der er mange lækre ting hos Body Shop.
    hilsen Mona

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails