tirsdag den 11. december 2012

Røret er tilbage


Man bliver mindet om, at man ikke er rigtig ung længere, når moden gentager sig. 
Nu er den her igen - "røret". Jeg kan huske det fra 80'erne, og hvor var det dejligt og praktisk.
Lige til dem som ikke var der i 80'erne, så er "røret" et kombineret tørklæde/hue. Super praktisk.
Jeg har så lige strikket et ala dengang. Ret enkelt - et rør i perlestrik, pyntet med en spinkel hæklet metalgrøn tråd i kanten. Ingen store knuder, inden løse ender, ingen kold luft om halsen... skønt!


7 kommentarer:

  1. Jeg kan huske det som var det igår ;-) Super flot farve , hvor mange masker er det på og hvilken pind str ? sådan et må jeg altså ha´igen . Tak for kigget / Gitte

    SvarSlet
  2. Og smukt er det. Jeg husker der kun svagt, så må kun vare halvgammel

    SvarSlet
  3. Det er nemlig både supersmart, varmt og praktisk ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Det er bare super flot... ja nogle af 80erne tingende kan stadig godt bruges, men jeg får stadig ikke behov for at se unge fyre i hyttesko med hvide tennissokker......smil ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint :)

    Ha' en dejlig dag - med halsrør :)

    SvarSlet
  6. Hej - undskyld at jeg er lidt tung i optrækket... Mit rør er 65 cm i omkreds og 40 cm lang. Jeg har strikket i perlestrik på pind 7. Håber det evt. kan hjælpe.
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails