fredag den 17. august 2012

Verdens bedste job!


ARBEJD - ARBEJD - ARBEJD...
Det er hvad tiden går med pt. Jeg, som så mange af jer andre lærere, er startet op igen. Mine TO-DO lister er ret lange, og overblikket er der ikke helt endnu. Så de kreative aktiviteter må komme i anden række for en stund.
Dette må ikke læses som brok, fordi jeg elsker mit arbejde. Jeg har nogle fantastiske søde 9. klasser i dansk, og så fire kreative fag på mit skema. Hå, bk, sløjd og krea valgfag. Selvom det er hårdt arbejde (som de fleste andre jobs), så er det så dejligt at blive mødt af glade og smilende børn hver dag, som synes man er fantastisk.... Verdens bedste job!

5 kommentarer:

  1. JEg spotter da lige "Intet" - en rigtig god bog, som mine elever altid bliver betaget af!

    Jeg er også lærer og har for første gang 7. kl. til dansk, så det er helt nye udfordringer efter 8 år som lærer. Ellers har jeg kun haft 8. og 9. kl.

    SvarSlet
  2. Det er verdens beste yrke :o)

    SvarSlet
  3. Og hvor er alting bare meget lettere, når man har verdens bedste job:)

    vh Dorte

    SvarSlet
  4. Det er ikke alle der kan prale med at de har verdens bedste job :) også er det godt med lidt SUNDT brok :)

    SvarSlet
  5. Ja Anja, bogen INTET er helt igennem en fantastisk bog. Nu skrev jeg verdens bedste job!, og det er følelsen der tæller - jeg nyder at arbejde med de unge hoveder, vi skal få godt på vej ud i "den virkelige verden".

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails