lørdag den 4. august 2012

Helt alene...

 I dag er min første dag HELT ALENE... Jeg har kørt mine dejlige drenge på ferie hos farmor og farfar, og skal først se dem igen om en uge. Vi har haft 5 uger sammen, og selvom det til tider har været "lidt" anstrengende, så er det også fantastisk at være så meget sammen med dem.
Jeg har brugt dagen på at shoppe rundt i Odense, i mit helt eget tempo. En latte to go, er et must, og jeg elsker det!

Herunder er lidt af de småting jeg fik købt i dag. Tingene herunder har jeg kun givet 50 kr. for (pr. billede).

Et fit living blad som jeg er blevet ret glad for at læse i. Meget motiverende. En VANS taske fundet i outlet. En ny paperback skrevet af Marian Keyes, skøn tøselæsning. Masser af garn fra Søsterne Grene (her kun 5 nøgler). Syltetøjsglas også fra Søsterne Grene. Har tænkt at lave marmelade af bær og rabarber fra haven, og bruge som værtindegaver. Tror jeg skal have sushi til aftensmad, føler jeg har fortjent det :-) skøn dag!



5 kommentarer:

  1. Selvom det er lidt underligt stille, er det vist også helt godt.....

    Det bomuldsgarn har altså nogen lækre farver. Så er det jo ærgerligt, at jeg har aftalt med mig selv, at jeg må være kreativ med mine rester den næste tid :(

    SvarSlet
  2. SUSHI for begyndere er en rigtig god bog! Den skal du glæde dig til at læse! Den er meget let at fordøje :)

    kh mimi

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh, sikke nogle lækre ting du fik shoppet! Nyd din fridage... ;)

    SvarSlet
  4. Hej Eva - kan godt forstå dit løfte til dig selv, ang. at bruge det garn man har inden der købes nyt. Det har jeg ikke helt overholdt her i går - og det føles nu ret godt :-)
    Glæder mig også til at læse Sushi for begyndere - tænker at jeg lige kan nå den inden det er arbejdstid igen. Og tak til jer alle for ønske om at jeg skal nyde den næste uge. Det lover jeg at gøre!
    God søndag
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails