søndag den 26. august 2012

Et skridt nærmere


Så langt så godt. Min søde mor har hjulpet mig med at hækle firkanter - og jeg skal lige love for, at det er gået en hel del hurtigere, end hvis jeg selv skulle lave dem alle.

Alle firkanterne er i grønne og blå nuancer, og som I kan se, er jeg igang med at hækle en rosa kant om hver firkant, inden jeg skal have hæklet det sammen (også med rosa garn).

Det bliver helt sikkert et fantastisk tæppe, som får stor betydning, da jeg har lavet det med min mor. :-)


5 kommentarer:

  1. Uh, det bliver fint:) Hvor stort skal det være?

    SvarSlet
  2. Dejligt! Sikke et godt samarbejde :-D
    Glæder mig til at se det færdigt :-)
    Mimi

    SvarSlet
  3. Skønt projekt! Så bliver hun overrasket.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at se den færdig. Og sikke flotte farver den blir lavet i. Og jeg kan godt forstå den får stor betydning for dig. Mor/datter projektet :-)

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke helt hvor stort det bliver i mål, men er på størrelse med et stort tæppe til sofaen. Jeg er ikke så hurtig som min mor med at hækle, men det skrider frem.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails