søndag den 22. juli 2012

Vupti og så er jeg vinterklar


Jeg har de sidste 5 dage været i sommerhus, og udøvet "slow-living". Dvs. jeg har strikket og hæklet på livet løs, og JEG ELSKEDE DET! Det er, som I kan se, blevet til dette uldsjal, som skal bruges som tørklæde til vinter.
Jeg er sådan en type, der har det bedst med sådan ca. opskrifter. Så at hækle derudaf uden en opskrift er lige noget for mig. Jeg starter her...  og ender sådan ca. her.. Kender I det?
Er ret tilfreds med resultatet, lige mine farver.
Sorry - stirrer lidt meget på billedet.

10 kommentarer:

  1. Både du og tørklædet ser super godt ud(0:

    SvarSlet
  2. Hej Sanne - Tusind tak! 2 uger på Mallorca i fuld sol, hjælper :-)

    SvarSlet
  3. Det minder lidt om min ungdoms hønsestrik-principper. Hvor er det flot!

    SvarSlet
  4. Så smukt, både du og tørklædet;-)

    SvarSlet
  5. flot både tørklæde og Dig

    SvarSlet
  6. Rigtig smart tørklæde - og gode farver til dig.
    Du kan trygt gå vinteren i møde :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Totalt lækkert.
    - selv om det ikke lige er sjal vejr jeg drømmer om :)

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt forstå, at du er vild med farverne, for de er virkelig skønne sammen!

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres søde kommentar - det varmer!
    Jeg vil en af dagene lave en sådan ca. DIY på sjalet. Har fået flere spørgsmål omkring de halve firkanter og hvordan man kan komme igang med det. MEN... det er sommer, og her går tingene ikke så hurtigt, så vær tålmodige - den skal nok komme (inden vinteren)
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails