tirsdag den 17. juli 2012

Hæklede neon smykker

Mere neon... jeg kan simpelthen ikke lade være.
Er lige kommet hjem fra to skønne varme, solrige uger på Mallorca, og der har jeg både fået en del sol, og hæklet småting.

Havde noget neonpink murertråd med, og det blev til et armbånd og af det sidste stykke neontråd legede jeg lidt, og det blev til en F***ing fantastisk ring. Havde den på resten af ferien. Hæklede en ring og ovenpå er der en rundflade. Den er vandsikker og ser skide flot ud på en solbrun hånd.






Her er lige et snapshot af det jeg fik lavet. Kurve, juletræer, mobilopladerholder, penalhus, smykker og starten på en taske.

3 kommentarer:

  1. To uger på Mallorca. Det lyder helt eksotisk.

    Fine ting, du har fået hæklet:)

    SvarSlet
  2. Fede ting...jeg går strak i gang med et armbånd...har lige købt to ruller neon farvet murersnor..fordi jeg ikke kunne lade være...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails