tirsdag den 5. juni 2012

"Har smidt håndklædet i ringen"

 Da jeg fik min reol op for noget tid siden, var der stor begejstring fra min side. Jeg havde nemlig sat vores bøger i farveorden. Kunne næste ikke få armene ned. Det så SÅ fantastisk ud...

"Har smidt håndklædet i ringe" - bøgerne er omrokeret. Nu kan jeg finde dem igen, fordi de står i orden. Ikke farveorden, som I kan se på billedet, men emneorden.

Jeg vidste at det ikke holdt - men det var skønt at se på, så længe det varede.

Vi har også fået ny lampe op på væggen. Den har ligget klar i en lille md. Ting kan tage tid - er det også sådan hos dig? Det håber jeg, så det ikke kun er hos os. Nu er der lys, så der kan læses mens man sidder i stolen. IKEA kan godt designe, smukt - enkelt og stilrent.


5 kommentarer:

  1. Det er ellers en fin idé med bøger i farveorden (har du ikke et billede af det?), - men særligt praktisk er det nok ikke.

    SvarSlet
  2. Jeg har også mine bøger i farveorden - syns det ser så fint ud :-)
    Var i ikea i fredags, og stod med lampen i hånden. Nu fortryder eg da helt at jeg ikke tog den med :-(

    KH Nina

    SvarSlet
  3. Hej Eva - nu har jeg ledt og ledt, men kan ikke finde billedet af reolen, da bøgerne stod i farveorden. Men det så virkelige godt ud...
    Nina - du må en tur til Ikea igen. Lyset er også lækkert. Ikke kunstigt, til trods for at det er sparepære.

    SvarSlet
  4. Altså her ligger vores bøger hulter til bulter... :)

    Kreativt rod kaldes det vist.. ;)

    SvarSlet
  5. Her hos mig står bøgerne både i farveorden og efter emne... dvs. f.eks. står kogebøgerne for sig selv og så sorteret efter farve... ellers ville jeg også få pip tror jeg.
    Rigtig fin lampe - den må jeg da lige se nærmere på en dag jeg kommer til Ikea : )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails