onsdag den 27. juni 2012

Foto-finde udfordring

Nogle gang giver jeg mig selv en foto-finde udfordring.Det går helt enkelt ud på at finde motiver indeholdende en bestemt ting. Det kan være street-art i garn, smukke hoveddøre, forskellige bænke eller som her ting i neon - fra gadebilledet. 
 
Dette er hvad jeg fandt. De fleste billeder er fra Paris.
Opgaven er sjov at lave, den er med til at skærpe opmærksomheden og være bevidst om hvilke ting vi er omgivet af i hverdagen uden helt at se det.


Det kunne være fedt - hvis du ville være med til at finde ting i neon. Hvis du vil være med, så er det bare god jagt. Skriv til mig når du har fundet mindst 6 ting, lavet et billede som ovenfor. Så laver jeg meget gerne link her på bloggen til dig, så vi sammen kan skabe en endnu større samling af neonbilleder,

2 kommentarer:

  1. God idé med neonting fra gadebilledet. Jeg ser lige hvad jeg når - hvis jeg når noget. Der pakkes og gøres ferieklar ..
    :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Tager udfordringen op - og går på jagt efter neon. So far er det blevet til et enkelt billede. Det er ikke helt så let at finde som først antaget!
    God søndag
    Gitte
    Duhrkoop.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails