fredag den 8. juni 2012

De skønneste broderier - igen...

På opfordring af flere kommer de igen - mine loppefund af skønne broderier. Det er årstidsbilleder af Eva Rosenstand. Jeg har desværre kun tre af de fire, som er i "serien". Jeg har selv prøvet at skaffe mønstrene, men uden held. Det burde dog være muligt at bruge disse fotos (især det sort/hvide), klippe det over i fx word og forstørre. Eller printer billedet, og selv lave det i paint, med gitter så felterne kan ses. Hvis man først har mønstret, kan man egentlig også lave det  med perler... kunne også være lidt skønt!

Håber dog at I kan bruge dette til noget:-) 








4 kommentarer:

  1. På bloggen Mor til MERNEE har hun vist tre billeder hvoraf det ene er det du mangler. Og hun mangler så et af dem du har. Hvis nu i kunne sende nærbillede a la det du har taget til min mail af dem alle til min mail, så er jeg villig til at gøre et forsøg på at brodere dem til jer. :)

    SvarSlet
  2. De er altså bare så fine! Overvejer seriøst at give mig til at brodere igen...
    Vh Stine

    SvarSlet
  3. Hej Pi Andrea - tak for info om "det manglende billede". Kigger forbi hendes side. God weekend.

    SvarSlet
  4. Hei!
    Eg har vore i kontakt med firmaet Eva Rosenstand og spurt etter mønstera på desse broderia. Det har vore så stor etterspørsel etter desse mønstera at dei vil produsera dei igjen!!! Dette skulle ta 2-3 månader. Nå har det gått... 4 månader uten at eg sett meir på sidene deira. Men det skal altså vera på veg:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails