søndag den 11. marts 2012

Hygge give aways


Jeg har, som skrevet, ryddel lidt op i mine ting - og utroligt hvad man får samlet til sig: Jeg gør i hverttilfælde.
Derfor vil jeg rigtig gerne give nogle af de ting jeg laver, til jer, mine læsere. Jeg her lavet tre små give aways, og  håber de vil kunne gøre glæde hos jer.

Regler: Du skal være fast læser her på bloggen, og så lægge en kommentar til mig + fortælle hvilken give away du gerne vil have fingerne i. Så tager jeg lodtrækning og sender gaverne afsted, d. 2. april.

        1. Notesbog - mobiletui - nøglering

           2. Landkorttoilettaske - nøglering

3. Strikket halskrave - lille "makeup- taske

17 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med i nr. 3 :)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt. Ville elske at blive den heldige vinder af pakke nr.1 :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  3. Uh, nummer 2, eller måske nummer 3....., det er svært. Men jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  4. Sikke fine ting i din give away. Jeg vil rigtig gerne vinde nr 2.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Flotte sager, vil gerne vinde nr.1 :o)

    SvarSlet
  6. Åh nr 1 ville være rigtig godt , jeg krydser finger.

    SvarSlet
  7. Jeg vil da gerne være med på nr.1 - meget finde sager, synes jeg ;0)
    Quinden

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne deltage.Flot give away :)
    Ælle - bælle - jeg ønsker nr. 2.

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med i nummer to. Er vilde med dine landkort kreationer og har i forvejen et af dine penalhuse

    SvarSlet
  10. Hejsa:O)
    Sikke skøn give away:O) Vil da rigtig gerne være med! Skulle jeg være den heldige så ønsker jeg mig rigtig meget nr. 2- den fine toilettaske.
    God dag
    Smil fra Rikke

    SvarSlet
  11. Jeg er også med og kunne vist bedst tænke mig nr 2.. (eller 1 ;))

    SvarSlet
  12. Klart vi er med! Holder en knapp på nr.2..likte den veldig godt ;o)Fin Give Away du har. Klem

    SvarSlet
  13. Jeg er helt klart også med på nr 2 :-)

    SvarSlet
  14. Digger nr. 2...!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg ville gerne snuppe nr 3! :)

    SvarSlet
  16. Give Away nr. 2 - det er da den fed toilettaske og mangler rigtig meget en fin, personlig nøglering. De er så svære at finde. (:

    SvarSlet
  17. Jeg er med. Men hvad skal jeg vælge???
    #1 eller #2 - tror jeg - det er svært ♥

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails