søndag den 15. januar 2012

Lykken er...

Kan I huske disse???

Jeg kan huske at de var på klistermærker, formet som et hjerte. Klistermærket var af en form for stof.

Jeg kom til at tænke på dem i går, da jeg oplevede en fantastisk ting. Dette gør jeg jævnligt, men dette var en af de særlige.

Jeg skulle til stor fest, og min umiddelbare eneste mulighed var at køre selv. Dvs. jeg kunne ikke drikke.
En taxa ville blive meget dyr, jeg kunne ikke køre med andre, og ikke sove der. Jeg var hos min mor med mine drenge. De skulle passes der, mens jeg festede. Det blev til, at jeg ville køre selv og dermed ikke drikke - det var ok, men ikke optimalt.
Så er det, at en af min mors venner tilbyder at hente mig, for jeg skulle da have mulighed for at more mig... Wau...sikke et tilbud. Efter jeg havde tænkt det lidt igennem, takkede jeg ja tak.

Jeg blev hentet kl. 3:15, af Ole, og kørt hjem til døren (min mors).
LYKKEN ER... når man får uventet hjælp af andre!

2 kommentarer:

  1. Skønt at der findes sådan nogen mennesker! :)

    SvarSlet
  2. Dejligt med uventet hjælp ♥
    Jeg husker godt disse "lykken er......" og de er bare skønne!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails