tirsdag den 31. januar 2012

HÅND-arbejde

Hvordan ser jeres kreative hænder ud?

Mine er bare ikke kønne. Jeg prøver jævnligt at pynte på dem med neglelak, og har altid ringe på begge hænder. Den ene hånd er forbeholdt vielsesring + to arveringe, den anden hånd er til en af alle mine skønne store og anderledes ringe.
Mange af mine dage, er hårde mod hænderne. I dag har jeg først haft to bk-timer hvor vi har arbejdet med gips, derefter to timer med limlak (all-over), og en time med maling. De næste par dage er der sløjd på skemaet... osv. Det er hård kost for hænderne. 
Mine hænder fortælle noget om mig og jeg ville heller undvære et ben, end mine hænder - de er fantastiske! 

2 kommentarer:

  1. Ja det er hårdt ved hænderne :) tror slet ikke at hænder findes i en køn udgave ;) nærmere en nyttig een

    SvarSlet
  2. Man tænker ikke så tit over det, men vi mennesker er jo fantastisk privilligerede ved at have hænder :)


    Hilsen

    Verner
    iphone 4 reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails