lørdag den 3. december 2011

Total nørd...

Ja, indrømmet. På nogle punkter er jeg en total nørd - på den feminine måde.  Jeg ELSKER Dior øjenskygger, de er simpelthen de bedste. Jeg har gennem min tid som Materialist (Jeg er uddannet og har arbejdet i Matas en del år), prøvet næsten alle mærker, og ender altid ved Dior.
I går blev det liiiige til et impulskøb. Farverne taler for sig selv - smukke!
Nu kommer det som er ret nørded. Åbnemekanismen.

Man tager og kører låget tilbage og vupti, så kommer spejl og øjenskygger til syne. Fantastisk!!!

Jeg har åbnet og lukket den en del gange allerede, og selvfølgelig "smurt" et ordentligt lag på øjene. Ikke dårligt.

Tænker at det nok ikke kun er mig som nørder med, for andre, uforståelige ting. Men det er vel også derfor nørd begrebet kan bruges.

Livet er fuld af små glæder :-)

5 kommentarer:

  1. Det er da bare skønt, at vi stadig kan glæde os over de små ting - flotte farver i din nye øjenskygge

    SvarSlet
  2. uhh ja, den ser lækker ud! Er den rosa også øjenskygge? Åbnemekanismen er skøn.

    SvarSlet
  3. Elsker også diors øjenskygger, men i øjeblikket har jeg desværre kun den lilla dior tilbage... Men denne kunne jeg godt fristes til at købe. Farverne er lækre ja, ... men kunne overtales næsten "udelukkende" pga. åbnemekanismen.. Så lidt nørd er jeg jo nok også :/

    SvarSlet
  4. Jeg er fluks forelsket - farverne er himmelske!!! Din erfaring med skyggerne kan vi andre nørder jo også bruge:-) Foreløbig var jeg selv endt med MAKE UP STORE, deres produkt er super holdbar og med masser af farvepigment. Er dog lidt i tvivl med Dior, - på dit foto ser det ud, som om der er en del perlemor i. Det er jeg nemlig blevet lidt for gammel til:-) Mvh Helle

    SvarSlet
  5. Hej. Dejligt at høre at det ikke kun er mig, som kan se det skønne i min nyerhvervelse af en øjenskygge. Den ser meget perlemorsagtig ud, men det er den ikke når den kommer på.
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails