torsdag den 1. december 2011

Smykke GIVE AWAY


Jeg er så glad for at der er kommet så mange faste læsere her hos mig. Faktisk lidt overvældet over at der fortsat kommer flere til. Skønt at I kan lide det jeg laver, og at jeg har mulighed for at dele det med jer.
DERFOR vil jeg rigtig gerne lave denne give away til jer.


Helt enkelt - skriv en kommentar og du er med. 
Lav gerne link til min blog. Det vil jeg selvfølgelig bliver rigtig glad for. 
Du kan også være med selvom du ikke er blogger.


Jeg trækker "den heldige vinder" lige inden jul, d. 21. december kl. 12.00.


Miss AD

58 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne være med - så smukke smykker :) Kh Dorte

    SvarSlet
  2. Jeg vil da rigtig gerne være med. Du har en dejlig og inspirerende blog.

    SvarSlet
  3. De smykker vil jeg gerne vinde. Det er en rigtig hyggelig blog du har.
    Hilsen GlambækDesign

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne deltage de er da bare så fine... ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  5. Jeg er også med, sikke lækre smykker :-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine ting! Jeg er sikker på, at min yngste datter Maja på 3 år ville ELSKE at jeg endelig fik nogle lyserøde øreringe. Hun kan ikke forstå, at jeg "kun" har guld, turkis og hvide - i hendes øjne kan man bestemt ikke leve uden lyserøde øreringe...

    SvarSlet
  7. FIne fine ting, de må gerne blive min julegave!!!

    SvarSlet
  8. Vilka fina smycken! Jag vill såklart vara med i utlottningen!

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig får du mange nye læsere, det er altid inspirerende at droppe ind hos dig.

    SvarSlet
  10. Dem vil jeg rigtig gerne vinde. Hvor er de smukke.
    Signe

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtigt gerne være med:-)

    SvarSlet
  12. jeg vil igtig gerne være med. og tak fordi du laver sådan en fed blog. jeg ELSKER at følge med og blive inspireret af dig.

    SvarSlet
  13. Rigtig rigtig fine gaver. Deltager med glæde og sommerfugle i maven

    SvarSlet
  14. Super fin blog du har - elsker at følge med! :)
    Jeg vil også rigtig gerne deltage :)
    God weekend!
    Kh. Anna Louise

    SvarSlet
  15. Du har jo en skøn blog, så selvfølgelig kommer der flere til !

    Super super fine smykker!
    Jeg er med!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  16. Kære Anne Dorthe.

    Jeg er en stor fan af din blog. Og læser den med stor glæde. Det er skønt at følge lidt med, særligt nu, hvor vi ikke er kollegaer mere!

    Jeg selv er ualmindelig lidt kreativ, men alligevel finder jeg på en eller anden måde stor inspiration ved at læse dine indlæg!

    God weekend,
    Kh mette

    SvarSlet
  17. Jeg vil også gerne være med og er glad for at der er plads til ikke-bloggere!

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine. Deltager gerne

    SvarSlet
  19. Skønne smykker, jeg vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  20. Hvor er de flotte! Jeg er helt sikkert med!

    SvarSlet
  21. de er simpelthen bare SÅ skønne..vil da bare super gerne være med:O)
    Krydser krydser fingre
    Gædelig 2.dec.
    smil fra Rikke

    SvarSlet
  22. Skønne smykker i den skønneste farve, jeg vil meget gerne deltage :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  23. Hvor fint :D
    Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  24. Som trolig fast læser, er jeg helt sikkert med!

    SvarSlet
  25. Så smukke - må ganske enkelt prøve med et lod.
    Har linket, selvom det jo bestemt ikke er til min fordel ;09

    SvarSlet
  26. Jeg er da selvfølgelig også med - kan man andet når du "forærer" sådan et par flotte øreringe væk...
    Og uden at det skal lyde fedterøvs
    agtigt... så nyder jeg atkomme på din blog. Synes det er dejligt så kreativ du er - og så er meget af det noget der kan laves i børnehøjde... skønt..
    De bedste julehilsner Hanne

    SvarSlet
  27. Fine, fine smykker - dem må jeg være med på.

    SvarSlet
  28. Hej
    Hvor er de smykker bare fine. Det er lige en julegave for min lillesøster.
    Mail:cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  29. Fantastiske smykker - ville virkelig gerne vinde dem :-) glædelig jul

    SvarSlet
  30. I'm in :) Jeg linker til dig i min sidebar:)

    SvarSlet
  31. Yndige smykker må jeg sige.
    Jeg er klart med.

    SvarSlet
  32. flotte smykker jeg vil også gerne være med

    SvarSlet
  33. Fine og meget feminine smykker, jeg vil da gerne være med :o)

    SvarSlet
  34. Hvor er det et fint!:-)

    SvarSlet
  35. very feminine and cute pastel pink star jewelry .
    tumblemumbo at gmail.com
    thanks

    SvarSlet
  36. Jeg er så glad for de øreringe jeg har købt hos dig, så jeg vil da gerne have et par mere - og så i en farve jeg IKKE købte og med ring til.

    SvarSlet
  37. Hvor er det skønt, at I alle vil lege med.
    Husk at skrive jeres mail, hvis I ikke er bloggere.
    God aften, AD

    SvarSlet
  38. hvor er de flotte! Nyder at læse med hos dig. :)

    SvarSlet
  39. Hvor er de smukke - jeg vil gerne være med:-)

    Hilsen Stine
    Stineharder@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Flotte smykker, håber jeg vinder!

    SvarSlet
  41. Smukke smykker skøn farve, lige hvad jeg ønsker mig til jul.
    Glædelig jul Anne.
    ambtellerup@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne være med.
    Mange julehilsner
    Anette
    anette.vind@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg er med. Smukke smukke smykker

    SvarSlet
  44. Enkelt og smukt.
    Trænger i den grad til noget selvforkælelse, og det må man sige dette er, hvis jeg skulle blive den heldige.
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  45. Jeg vil også gerne være med:o)
    VH Lisa

    SvarSlet
  46. Jeg vil også mægtig gerne være med i puljen :-)

    SvarSlet
  47. Jeg er med :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  48. Fantastisk smukke smykker, dem ønsker jeg mig :)
    Kh

    SvarSlet
  49. Super søde og lækre smykker... lige mig... så er helt klart med

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails