fredag den 23. december 2011

Julepynt med sjæl

Kender du det... juelpynt skal helst have en sjæl og en god historie.
Jeg er så heldig at have mulighed for at pynte vores juletræ med en masse af det.

 
 Jeg har arvet disse skønne julelysklemmer. Troede først ikke at de kunne bruges, men de er så smukke på vores juletræ og er samtidig stabile.
 Disse sølv julekugler er også arvestykker. De har en smuk patina, og har en historie i sig.
 Denne nissse, er et levn fra min barndom, og jeg glædes ved dem hvert år de bliver taget frem.
 Julehjerterne har en helt speciel betydning for mig. Jeg har en bunke, som min far har flettet. Han skrev navn og årstal i alle hjereterne. De er vigtige for mig, da jeg desværre ikke har min far mere.
En af de nyeste ting jeg har på mit juletræ er ranker med håndsyet flag. Det er en gave fra svigermor, som er super dygtig til at sy patchwork. De passer rigtig godt til juletræet og det andet pynt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails