torsdag den 29. december 2011

Inspiration...

Hjælp! Jeg ved ikke hvor jeg skal starte og med hvad. I disse dage har jeg ikke arbejde der hænger og "kalder" på mig, og som absolut skal laves nu, men alligevel kan jeg ikke komme i gang med alt det kreative jeg altid gerne vil lave. Har nu siddet ved symaskine et par gange uden at der sker noget. Har flere ting jeg kan lave, men kommer ligesom ikke igang og føler ikke et drive. Øv! og Hjælp!
Sker det også for jer?
- Håber det kommer inden ferien er slut

6 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt. Jeg har INTET. Lavet hele julen.
    Håber der kommer massa af ny energi i 2012

    SvarSlet
  2. Jeg har måttet erkende, at jeg havde behov for at lave ingenting nogen dage. Så det kreative er ikke blevet til meget. Ærgerligt, når man endelig har fri og tid til det, men der skal jo også lades op en gang imellem.

    SvarSlet
  3. Sjovt, jeg har siddet på samme måde hele aftenen, bare med garn istedet for ved maskinen.
    Så jeg kender det godt! :)
    Her blev det til forskellige mønstre til et hønsestriktæppe...
    Håber dine ideer dukker op i morgen :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Synes ofte det sker på netop denne tid af året...tror vi lige prøæcis har brug for at koble af i hovedet ove på alt julehejset... Håber kreahjernen slår til igen inden ferien er slut...Godt nytår til dig!

    SvarSlet
  5. Hvor har du mange bøger at søge inspiration i.. Men det er svært at vælge nogle gange.. Jeg har også mange projekter igang óg må sige der kan ligge mange før man bliver færdig..
    Du er velkommen til at besøge mig, http://celinas-verden.blogspot.com
    kh camilla

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at få forståelse for min krea-frustration. I har nok ret, nogle gange har man bare brug for at lave ingenting. Godt nytår til jer alle. AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails