torsdag den 3. november 2011

En bog man må eje!


Da jeg var på kreativ messe i Fredericia, i weekenden, købte jeg denne FANTASTISKE SKØNNE bog. Den har det hele og lidt til.
En bog til hele familien, når men "ikke ved hvad man skal lave". Den er bygget op omkring årets måneder og de traditioner der følger med. Den er sprængt fyldt med billeder, opskrifter på mad, børneaktiviteter, udeprojekter, hobby-hygge og beskrivelser og forklaringer på vores traditioner.

Den er tyk og tung - men den bedste af slagsen!

4 kommentarer:

  1. Har efterhånden hørt meget godt om den. Kan være den skal på ønskesedlen

    SvarSlet
  2. Hej Danagonia. Du bliver ikke skuffet.
    Vh AD

    SvarSlet
  3. Lyder som en helt uundværlig bog:-)
    God aften til dig.
    MVH Jette

    SvarSlet
  4. Uhhh. Jeg kom også til at købe den. En lækker gave fre Mig til Mig - sådan skal det nemlig også være nogle gange, ik' ?
    Hilsen RikkeRøjkjær

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails