fredag den 9. september 2011

Typisk....

Selvfølgelig har jeg kvajet mig, igen! Jeg har ryddet op i mine mange blade, og fundet denne opskrift på et par pulsvarmere. Det er ved at være tid, jeg har garnet, pindene og finder tiden.
Jeg fik fundet tingene frem i går, og ville lige skimme opskriften. MEN... typisk! jeg har kun de tre første linjer af den. Nederst på siden stpr der "resten af opskriften er på side 53", og det er ikke en af de sider jeg har gemt. WHAT TO DO - ud over at bande af mig selv. Jeg må improvisere ud fra billedet. Hmm, jeg har da det rigtige maskeantal, og det er da en start. Stædighed har jeg også, og så må jeg se, om det kan få mig igennem, og få dem til at ligne dem på billedet, for fine er de.

5 kommentarer:

  1. Ja, det var jo lidt uheldigt. Mon ikke du finder ud af det:)

    SvarSlet
  2. Hvor surt - jeg har også været der. Jeg efterlyste blade m.v. og har flere gange haft held til at få den manglende side til sendt.

    Kan du se hvilket blad, år og numnmer det er far?

    SvarSlet
  3. Jeg er skker på, at du finder ud af det. Ellers kan det være, at der er en lignende opskrift på www.garnstudio.com

    SvarSlet
  4. Hvad nr. er det? (Jeg har en del i syrummet)
    Ellers kan du låne det på biblioteket og kopiere! Det har jeg haft held med. Altså sådan at forstå, at der hvert år laves en bøger med 10 numre i (tror jeg det er). Man må ikke låne dem med hjem men kan have dem til gennemsyn 1 mdr. på bib :)

    SvarSlet
  5. Hvor er i bare søde, konstruktive og hjælpsomme. Det er fra en lille opskriftbog, som har været med et blad... Men jeg har fået strikket den ene håndledsvarmer, og næsten færdig med den anden. Så det gik.
    Men TAK, TAK, TAK igen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails