søndag den 25. september 2011

Fejlkøb fik makeover

Jeg købte (fejlkøbte) en bluse sidste år, som jeg har fundet frem og givet en makeover.
Det var en bluse, halvlang med lommer foran. Den klædte mig ikke, til trods for at den var MEGET behaglig. Blev ligesom lidt deform.
Nu har den fået en makeover. Jeg har klippet den op og syet kantebånd på, så nu er det en cardigan. Jeg tror at jeg vil købe et par albuemærker og sætte på, lige for at give den endnu en detalje.
Så er den faktisk top moderne og klædelig.

3 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin - for det er bare så æregerligt med de der fejlkøb. :)

    SvarSlet
  2. Flot. Mon ikke sådanne albuemærker kan være stjerneformede?

    SvarSlet
  3. Det var en super god ide, Louise. Det må kunne laves.
    Tak AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails