onsdag den 21. september 2011

En skøn dag, nu med award


Kender I det, nogle dage er bare SÅ gode. Det skal siges at de fleste af mine dage er gode, men nogle er VIRKELIG gode. I dag er sådan en.

Jeg har været på et meget inspirerende og brugbart kursus i læsning (til udskolingen), derefter har jeg haft møde med kommunen omkring billedskole. Jeg vil nemlig gerne lave billedskole her i Slagelse og evt. også kreativskole. Er i den forbindelse kommet med i kulturnetværk i kommunen og fået nogle gode kontakter med folk, som kan hjælpe med et forskønnelsesprojekt jeg står for på min skole.

Og nu, efter at have hentet mine kære drenge, opdager jeg at jeg har fået endnu en skøn blogaward. 

Den er jeg rigtig glad for, og ser det som en anerkendelse af min glæde ved at blogge og lave kreative ting.

TUSIND TUSIND TAK til flet og sjov, for at give mig denne.

Der hører sig et par ting med, når man er så heldig at få en award og det er følgende:
1. At takke tilbage og linke til den person som har givet en awarden
2. Give awarden videre til 3 andre bloggere jeg har opdaget for nyligt

Jeg har desværre ikke haft overskud til at "finde" nye bloggere. Jeg ved at jeg kun kender til en brøkdel af alle jer som er en del af denne blogverden. Derudover kommer jeg desværre heller ikke forbi alle mine søde læsere, og får kigget og kommenteret på alt det I laver. Men jeg vil meget gerne fortælle jer alle, at jeg sætter stor pris på jeres kommentar og brug af min blog. Håber I fortsat kan lide og bruge det I ser. 
Alligevel vil jeg sende denne award videre til 3 stk. som jeg nyder at følge 

www.tulipantomat.blogspot.com - fordi der lave smukke smukke ting med broderi. 
www.ornnastet.blogspot.com - fordi der visuelt altid er skønne ting at se på og blive inspireret af
www.lindersverden.blogspot.com - fordi hun er vanvittig dygtig til at hækle og finde på.

3. Fortælle dem om awarden
4. Fortælle 8 ting om mig selv, som jeg vil dele med andre

  1. Jeg vil hellere miste min ben end arme
  2. Jeg er blevet god til at prioritere hvad der er vigtigt
  3. Jeg nyder øjeblikket meget mere nu end tidligere
  4. Jeg egner mig ikke rigtigt til at undervise de helt små (det gør jeg i dette skoleår)
  5. Jeg når aldrig alle de ting jeg gerne vil
  6. Jeg har for nylig løbet 5 km på 28 min.
  7. Jeg gider ikke lave mad mere. Interessere mig meget lidt
  8. Nyder efteråret, at bladene ændre farve, skulle have støvler på, tænde op i brændeovnen og pakke sig lidt ind
Håber at I også får en god dag!

1 kommentar:

  1. Tillykke med awarden. Dejligt med sådan en skøn dag :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails