torsdag den 15. september 2011

Disco-udfordring

Jeg har fået en (taget en) udfordring. Da jeg kun har drenge og intet ved om dans, er jeg nu blevet meget klogere på det område. Eller det vil sige, jeg er blevet klogere på hvordan tøjet ser ud, og det er IKKE kedeligt. Rettere sagt ikke umiddelbart kønt, men farverigt og sprælsk på et ekstremt niveau.
Som I kan se på billedet skal jeg sy i neon orange/gul leopard print, sort og neon orange frynser.
Jeg fik et mønster med, fra dem jeg skulle sy for. Det var bare alt for lille, så jeg har selv skulle rette til...
Nu er demo-tøjet syet, i lign. stof, og første prøvning er næste punkt.

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat for her syer jeg nemlig også dansetøj til disco-pigerne. Spændende projekt.

    Kh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails