lørdag den 20. august 2011

Nyt i "smykkeskrinet"

Jeg brugte fredag aften til at sidde og nørkle med at lave nye smykker til undertegnet. Ville helt sikkert være faldet tidligt i søvn, hvis jeg ikke gik i gang med noget. Kender I det?

Men hvor er det en fantastisk GAVE, at kunne gøre det selv.
Har en del småting til smykker, har lige købt stjernerne, og genbrugt en del fra nogle smykker, som jeg ikke brugte mere.

Det spændende er jo, om det så bliver brugt, eller om det alligevel ikke liiige er det rigtige. Det vil tiden vise.

Denne halskæde er hæklet i vokset bomuldssnor, men store pastelperler for enden og en lille sølvkugle.
Denne synes jeg er fed, men er ikke sikker på den vil blive brugt...

Den mega store stjerne herunder - er skøn! og er allerede min favorit.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails