mandag den 1. august 2011

Til dig - broderibilleder til print

Efter mit indlæg om de skønne broderier af træer, jeg købte i genbrugen, har jeg talt med min mor. Hun kender godt disse broderier, ok kunne fortælle mig dette.
De er fra Eva Rosenstand, og hedder noget så enkelt som, Vinter-Forår-Sommer-Efterår. Jeg har kigget på hendes hjemmeside, men har ikke kunne finde disse motiver. Måske har du mere held.


 

Men jeg har lagt dem her, og så har du selv mulighed for at printe, ændre til sort/hvid eller negativ, så du selv kan bruge dem til at brodere efter eller andet.
Hvis du selv vil lave et mønster efter disse billeder, så kan du med fordel bruge programmet "paint". Jeg har en DIY med hvordan man laver sådan et mønster.

Jeg håber, det kan bruges!

5 kommentarer:

  1. ihh, de er jo smukke, den kunne jeg godt finde på at printe en dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke dine "genbrugs-broderier". Jeg kan huske dem fra min ungdom, har set dem i kataloger fra Eva Rosenstand:O)

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke åbne linket.. Har du en ide om hvorfor jeg ikke kan det?

    MVH en fast kigger... ;-)))

    SvarSlet
  4. Hej Hanne
    Det var pokkers. Jeg troede lige at jeg vidste hvordan. Vil du være sød at prøve igen, og hvis det stadig ikke virker, så må du endelig skrive.
    AD

    SvarSlet
  5. Er vild med ugler så det kunne jeg godt finde på at lave

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails