tirsdag den 16. august 2011

Dagens grin


På arbejde har vi en enorm kaffemaskine, og der er ikke grænser for hvilken slags kaffe der kan komme ud af den maskine.
Sort kaffe, cafe au lait, cappuccino, kaffe med mælk, espresso, wiener melage, cacao...

Min kære kollega og veninde Pernille har nu "tilføjet" endnu en knap til - IRISH COFFE - det synes jeg er ret sjovt. Knappen er blevet til med foto, Photoscape og print, derefter klistret på en tom plads.

Ville gerne vide hvor mange som prøver at trykke på den :-)



11 kommentarer:

  1. Det var ellers en nice kaffemaskine. Og tænk, hvis der lige var en Irish Coffee i... God humor.

    SvarSlet
  2. Ja, det er humor...hun skulle da ha' sat et webcam op også ;o)

    SvarSlet
  3. Hej Anne Dorthe
    På min skole har vi en kaffemaskine magen til, måske jeg skulle prøve at sætte et tilsvarende mærke på vores.
    Dorte

    SvarSlet
  4. Thihi ... go' humor ;0)
    vi har også sådan en maskine
    - måske man sku' stjæle ideen ;0)

    SvarSlet
  5. Rigtig god værkstedshumor...

    SvarSlet
  6. Ha Ha ha! Undervisningen vil klart få en ny dimension :) Hurra for Pernille - 1 løntrin til hende!

    SvarSlet
  7. Skøn humor, der gør en regnvejrs tirsdag i august så meget sjovere! Gid, vi havde så kreative folk på mit arbejde...

    SvarSlet
  8. Ja, more mig kosteligt hver gang jeg skal "trykke" en kaffe (som ikke rigtig smager af det som knappen lover).
    Ser lige om jeg kan få Pernille til at lægge knappen ud på hendes blog, så kan i hugge den og skabe glæde ved jeres kaffemaskine.
    AD

    SvarSlet
  9. Hej AD
    Så ligger billedet til maskinen på min blog. Sikke mange ting du har fået lavet - du er overnaturlig!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails