onsdag den 6. juli 2011

Krea- dag #3

Pu-ha det er sku hårdt at være kreativ, MEN stadig fantastisk...
Det blev sidste hele krea-dag denne omgang. Pernille og jeg er dog ikke i tvivl om, at denne succes skal gentages en anden gang.

Jeg fik syet mit patchwork-tørklæde færdig. Jeg har tidligere haft rimelig svært ved at sy patchwork lige i samlingerne, på symaskine. Men efter at jeg har fået en skære og underlag, så det er helt fantastisk let at få stoffet lige.Taler af erfaring og efter mange frustreret timer.

Jeppe har fået en ny pose til sit regntøj. Jeg har haft ret svært ved at slæbe det frem og tilbage fra skole/sfo i en Bilka-plastpose. Denne er lidt mere personlig, fed, praktisk med voksdug inden i, og fyldt med stjerner, som han elsker.
Håber han bliver glad for den :-)
Et par puder fik jeg også lavet. Det er nogle ret forskellige stilarter, og så alligevel et frisk pust og skøn blanding, (den grønne er lavet tidligere). Den lyserøde er også patchwork. Det er jeg blevet bidt lidt af. Det er ikke synligt på billederne, men fire tern er nogle jeg har strikket, og så er der en dobbelttern med også.
Den blå pude er meget enkelt og effektfuld med den orange hæklet knap jeg har sat i.

Jeg har selvfølgelig flere ting i gang, som jeg viser de næste par dage. En DIY til min kaktus er jeg ved at lave til jer.
Tak til jer, som har skrevet søde kommentar til mig. Det er jeg meget glad for.
God aften!

5 kommentarer:

  1. Hvor blev tørklædet flot! Super ide med en regntøjspose...kunne være jeg skulle forsøge mig med sådan en også ;o)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre ting, er helt vild med din blå pude med orange knap, dener virkelig fed!

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor har du været produktiv. Fede ting og skønt med alle stjernerne i dette og de tidligere indlæg. Jeg drømmer mig lige til et par krea-dage - en gang til efteråret måske ;o)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor effektiv du er. Super fin taske til regntøj. Det var en god idé.

    SvarSlet
  5. Hej AD - det blev da vildt fint dit tørklæde. Mit hænger til tørre hjemme - jeg lægger det ud på bloggen, når jeg kommer hjem... God (velfortjent) ferie!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails