tirsdag den 5. juli 2011

Krea-dag #2

I dag har vi igen fået lavet en masse ting, og jeg er såååå glad og tilfreds. Det er dejligt at have så meget tid, så tankerne og ideerne kan blive brugt og ikke afbrudt af div. Pernille, som jeg hygger med, og jeg er blevet enig om at alle ferier burde have minimum en dag som disse i sig. Det er i hver tilfælde ikke sidste gang vi gøre dette. Pernille er også her på bloggen. Kig ind hos hende, og se hvad hun har fået lavet.
Pernille blog er denne: LIVET LEVES FORFRA

Et par bukser - pludderbukser. Dem har jeg tænkt på at lave i MEGET lang tid, og nu er de klar.












 Et tørklæde er det også blevet til. Blødt og lækkert, og syet som et rør der er drejet på.
 Jakken her er jeg ret tilfreds med. En hvid cowboyjakke, pyntet med sølvstjerner jeg har trykt på med stoffarve. Rundt om hver stjerne, har jeg syet med sølvtråd (på symaskinen). Den store stjerne har fået to striber med sølvtråd, som kan ses på nærbilledet. Det giver en god finish og jeg glæder mig til at få den på.

Et patchwork tørklæde på vej...


En stor kaktus blev det også til.
(Har set den her på bloggen)
Den kan bruges til pynt, som nålepude eller begge.

- Følg med, for der kommer meget mere i morgen :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor har I bare nået at lave mange dejlige ting - det lyder som en fantastisk ide at afsætte en hel dag forbeholdt det kreative arbejde :-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig allerede til at se det færdige tørklæde :o)

    SvarSlet
  3. Øj, sådan en veninde ville jeg også gerne have at lave Krea-dage med!
    Skønne bukser i øvrigt, dem kunne man nok bo i!
    Helle.

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne ting.
    Den kaktus er da uimodståelig :)

    SvarSlet
  5. Så mye flott du har laget :-)

    ha en fin sommer :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails