fredag den 29. juli 2011

Funky fodskammel

Jeg har, som I ved, meget svært ved at smide ting væk, og kan (uanset tingenes tilstand) se muligheder i det meste. Jeg fandt denne lille fodskammel, da vi ryddede op i min mormors lejlighed. Den var på det tidspunkt, brun og med et ret ulækkert betræk på (den stod på et loftrum). En lille makeover og vupti!
Jeg har spraymalet den i skrig orange, syet patchwork betræk + broderi og afsluttet med bånd og møbelsøm.
Ved ikke rigtig hvor den skal stå, eller om jeg bare skal sælge den... Hmm... nu står den bare her og jeg nyder synet af den en tid.

6 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du nyder synet af den. Den er bare skøn. Jeg har længe ledt efter skamler der kunne transformeres, for jeg har flere idéer.
    Dorte

    SvarSlet
  2. Den er super fin ;)
    Nu må man jo eje sådan en skammel ;))

    Yt

    SvarSlet
  3. Den er skisme også værd at nyde synet af.. Meget flot make over:+)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Super flot skammel!! Det er nogle sjove idéer du har, jeg er helt vild med din dut til dytten og perlesommerfuglen om stikkontakten!

    Tak for en inspirerende blog!

    Didde

    SvarSlet
  5. Den er da blevet så lækker :)

    SvarSlet
  6. Den er saft suseme blevet flot. Jeg har selv en skammel som jeg skal have gjort noget ved. Så tak for inspirationen:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails