onsdag den 27. juli 2011

Børneværelse # 1

Jeg er i gang med at indrette (om-rette) drengenes værelser. De trænger begge til at blive mere alderssvarende, og det kan lige nåes her i slutningen af ferien.
Her får I lige et lille kig på Rasmus´  nye skrivebord.(på 4 år, altså Rasmus alder).
 Jeg har arvet denne skønne lille lakeret træ-klapstol. Den passer perfekt til Rasmus i størrelsen.
Skrivebordet er købt i genbrugen. Jeg har savet lidt af benene og malet det. Blyantsholderne er lavet af dåser (fra flåede tomater), med papir overtrukket af selvklæbende bogbind.

 Skuffen har fået papir på forsiden, med lak på overfladen. Knoppen har jeg lavet af en legetøjs-plasticko (købt i 10'eren). Jeg har savet hoved af den og limet på med superlim. Super skønt og fjollet!
... og den virker, knoppen. Rasmus synes det er skørt, men skønt.

7 kommentarer:

  1. Wauw endnu engang!!!!!!! Så fint sammensat og med knoppen som åbner døren helt op til børneuniverset;)
    Hvilken lim har du brugt? Og tror du det er holdbart i længden? Fik nemlig lige nogle ideér....

    SvarSlet
  2. Thumbs up!!! Ser superfint ud. Du kan altså nogen ting.... :o)

    SvarSlet
  3. Hvor pudsigt, jeg er igennem samme forvandling på mine ungers værelse. Skrivebord og bedre organisering -s-
    Dejligt med lidt inspiration -s-
    Hilsen Heidi Clara
    ps. og tak for pakke, det var en super GA -s-

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fint, super ide med koen...

    SvarSlet
  5. Lige mine ord, skørt men skønt. Jeg er helt vild med dine påfund.

    SvarSlet
  6. Tak for de søde ord. Synes også selv at det er en helt genial ide. Havde først savet en lille bil over(uden Rasmus viden), og ville sætte førerhuset på. Men det var hult og kunne ikke lige komme på en god løsning. Så det blev dyr istedet for.
    Christina - Jeg har bare limet den på med superlim. Håber det holder - det skal siges at skuffen er ret lille og vejer ikke meget. Storebror får to andre dyr på sit nye skab, som knopper.
    Heidi Clara - viser du ikke det du er igang med. Vil vildt gerne se det.

    SvarSlet
  7. Du har myrdet en ko!!!


    Ej jeg synes det er et mega fedt påfund. Super skägt og anderledes :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails