fredag den 27. maj 2011

Æsker-æsker-æsker

Kasser, æsker, bøtter, skåle... hvad er der med dem?
Jeg bliver draget af kasser, æsker, bøtter og skåle. Det er ikke fordi jeg mangler nogle, eller ved hvad jeg skal putte i dem. Nej, der er bare noget "must have" over dem.

Måske signalere de noget hemmeligt, som ingen kan se.
Måske virker det som en gave, man overrasket får lov at åbne.
Måske er det de skønne farver og mønstre, som kan være på.
Måske giver det ro og orden til ens ting.
Måske... ja! hvorfor er det at jeg bliver draget af kasser, æsker, bøtter og skåle?

Har du det på samme måde, og hvordan oplever du dem? Hvilken betydning har de for dig?

Har tænkt lidt over det, og der må være noget fælles over oplevelsen af en kasse, æske, bøtte eller skåle, for alle har dem og der bliver ved med at komme nye slags. Det er jo ikke fordi at man slider dem op...
Jeg har i hver tilfælde en stor ubeskrivelig svaghed for disse. På billedet kan I se dagens fangst. Jeg købte for mange, men de kostede også kun 5 kr. pr. stk. Fik dog begrænset mig til 7 stk.

6 kommentarer:

  1. Jeg har det fuldstændig som dig. Jeg drages totalt af æsker, kasser, bøtter, dåser, bokse osv. Alt der kan kommes noget i og helst dem, som så tilmed fås med låg!

    Fx har jeg en mindre samling akrylbokse stående fra nomess lagersalg og jeg aner ikke rigtig hvad jeg skal komme i dem???
    Men jeg elsker at jeg har dem;)

    For mig er det også en slags orden, når jeg har ting i kasser og æsker.

    God weekend.

    Kh

    SvarSlet
  2. Æææælsker også æsker og kasser. Hvor har du købt disse fine og billige kasser?

    SvarSlet
  3. Hvor er det helt vildt dejligt at høre, at du Mille har det som mig :-)
    Her i Slagelse har Bahne, en butik med nedsatte ting. Det er der jeg altid ender, når jeg blot skal passere, og får købt noget med hjem.
    Miss AD

    SvarSlet
  4. Da er vi to!! Familien skjønner ikke at det er mulig å ha så mange esker og bokser som jeg har, og heøe tiden jakter jeg på nye.. Og blir overrasket hver gang en av de som står i hyllene er tomme.. Klem

    SvarSlet
  5. Jeg bliver tiltrukket at papirsblokke og hæfter og kalenre i smuk indpakning. Jeg elsker at starte med at skrive i et helt nyt hæfte eller blok. Aner ikke hvorfor men min kæreste synes bestemt vi har papir nok

    SvarSlet
  6. JEG ELSKER ÆSKER, BØTTER, KASSER, SKÅLE, KISTER osv. :) Det er er BARE ET MUST HAVE! <333

    janni / http://jannijanainakristensen.blogspot.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails