mandag den 28. februar 2011

Pige poncho

Et lille impulsivt weekendprojekt. Eller retter sagt, den har været i tankerne lang tid, og nu skulle det være. En poncho i pigestørrelse. Jeg hæklede "off-road", dvs. ingen mål og mønster. Det blev til to store bedstemorfirkanter, på en af bedstemorfirkanternes sider, hæklede jeg videre i "grannystribes". Det blev til skulderstykket. Det er så syet på den anden firkant. Det er gjort på begge stykker og så er den lige pyntet med en blomst på maven.
Som I (igen) kan se, har jeg ikke umiddelbart held med min modeller, eller retter sagt, det er igen af det forkerte køn. Denne dejlige model, i forhold til den voksne en af slagsen (min kære mand), var ville meget gerne ligge krop og ansigt til, og smilede også gerne til fotografen...
Denne poncho skal sendes til drengenes skønne kusine i Spanien. Håber at kunne vise et billede med den rigtige model på et tidspunkt.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søt da.
    Fikk lyst til å prøve å lage en selv.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en flot poncho og en skøn model *gg*

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails