søndag den 2. januar 2011

Så er jeg skoleklar...næsten

Jeg har forberedt mig til i morgen... altså kun en ting, hmm...nå, men aftenen er lang :-).

Mine kære elever i 5. klasse skal til at sy huer og luffer. Jeg har lavet nogle modeller, som de kan se. Jeppe har stået model. Lidt utilfreds med pigehuen og luffen, men det gik.
Huerne er lavet efter et helt simpelt mønster, hvor huen er dobbelt. De er syet i billige fleecetæpper (vi skal være økonomiske i den danske folkeskole), og så har jeg applikeret med håndsting. Jeg glæder mig til at se hvor fantasifulde elevernes huer bliver.

8 kommentarer:

  1. held og lykke med det... Fantastisk idé...

    glæder mig til at høre hvordan det går..

    Lone

    SvarSlet
  2. Smadder god ide! Det er da en vildt go ting at lave med børnene!

    SvarSlet
  3. Super seje huer, de skal nok motivere de kære unger.

    SvarSlet
  4. God idé - jeg har også syet huer med børnene - stor succes.
    I dag så jeg efter et fleecetæppe i Føtex, men de havde ikke det rigtige... Pris kun kr. 18,-!!

    SvarSlet
  5. God arbejdslyst. Det bliver sjovt at se, hvad eleverne får ud af fleece-stoffet.

    SvarSlet
  6. Sjove huer - det skal nok gå rent ind hos 5. klasse.

    SvarSlet
  7. 5 klasse er heldig, med deres lærer.
    Og så mangler jeg lige at forstå det der med at ligge et link på min side, jeg har læst din forklaring, men hvordan gør du for at billedet frem...... jeg er måske lidt langsom....

    SvarSlet
  8. Hej Elsemarie
    Du er absolut ikke langsom, jeg har også haft startproblemer. Billedet kopiere du fra mig og gemmer på din com. for derefter at indsætte det i din billedegadget.
    Skriv endelig hvis jeg kan hjælpe med mere.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails