søndag den 22. august 2010

Vupti...og så har man et hårbånd

I går havde vi besøg af min svigerinde og hendes to skønne børn. Det blev til et hæklet hårbånd til Sara (det klædte skam også Max...). Som I kan se passer det fantastisk til den lille charmetrold som hun er.
Jeg hæklede et bånd på 35 cm, og en blomst til. Blomsten syede jeg på og et stykke elastisbånd for at samle enderne på båndet. Elastikken sidder altså i nakken og gør at det er behagligt at have på, og så det er muligt at have på selvfølgelig :-).

13 kommentarer:

  1. Yndig model, - både pigen og hårbåndet.

    SvarSlet
  2. Super det er bare så hyggeligt med de små påhit og jeg har en fornemmelse af det er en af dem jeg tillader mig at kopiere.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot det hårbånd! I åltså hvor er det irriterende ikke aelv at kunne den slags !
    Smuk datter du har!
    KH Heidi

    SvarSlet
  4. hvor er det altså bare fint :-)

    SvarSlet
  5. Hej Heidi
    Jeg laver gerne et til dig, hvis du har en datter som kunne bruge det :-). Og så lige... det er ikke min kønne pige, jeg er kun tante til hende.

    SvarSlet
  6. Jeg synes det er supersejt, og det ser fantastisk ud :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det superfint til den yndige pige:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint - og pigen er da bedårende :) God idé!

    SvarSlet
  9. Kære AD
    Ej hvor er du sød!
    Du er da en super Tante :)
    Meget skøn pige!
    Knus

    SvarSlet
  10. Ej sikke en fed ide, det må jeg se om jeg kan finde ud af at hækle på et tidspunkt.... host mumler noget om jeg er nybegynder... Og sikke da en sød model ;0)

    Mvh Dorthe (http://lumestidsfordriv.blogspot.com/)

    SvarSlet
  11. Hej alle
    Tusind tak for de søde kommentar om min skønne niece (hedder det det, når man er tante?)og ikke mindst om hårdbåndet. Jeg laver en DIY inden længe.

    SvarSlet
  12. Thi jep det hedder det når du er tante. ;0) Lækkert med en DIY så kan man jo blive nød til at kaste sig ud i at prøven det jo.

    Mvh Dorthe

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails