mandag den 9. august 2010

Totalt vellykket

Her i weekenden tog jeg mig tid til at lave denne taske. Jeg synes den er blevet TOTALT VELLYKKET. Stof fra Ikea med print, læder til håndtag, en gammel genbrugsdug som foer og pink kantebånd. Der kan lige være et par små a4 mapper og div. i. Jeg har påsyet en af mine nyligt købte hæklede mellemlægsservietter. Den er blevet prøvekørt i dag, da jeg skulle på arbejde første dag efter ferien. Den var perfekt og hvor er det en fed følelse at gå med en skøn taske. Hmmm.... en af de små glæder, som ingen skal tage fra os.
-God aften-

6 kommentarer:

  1. Sådan en ville jeg også med glæde gå i skole med. I dag vil jeg nøjes med et net fra et Alt for Damernes Kvindeløb, .... og det er altså ikke det samme, skulle jeg hilse og sige.

    SvarSlet
  2. Hej Eva
    Måske ikke det samme, men du kan da reklamere med at du har været med i et løb :-) Er du også lærer?
    God dag Miss AD

    SvarSlet
  3. Den er flot og personlig og det er en god ide med læder håndtaget :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig og anderledes taske! Super gode idé'er! Jeg tror også den kunne bruges af en pædagog, sådan en... ;O)
    God aften til dig!
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  5. Hejsa
    Sikke en fin taske =)
    Må jeg spørge hvor mønstret er fra, har lige en form jeg godt kunne bruge =)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails