fredag den 30. juli 2010

Mine hemmeligheder...



...har gået og tænkt, og har her en lille efterfølger til det foregående indlæg. Jeg er super glad for de enkelte kommentar jeg har fået, og har besluttet at afsløre nogle af mine hemmeligheder. Har her i ferien lige slugt denne bog af Sophie Kinsella (Jeg er vild med hendes simple og sjove historier, som har en masse detaljer som enhver kvinde med respekt for sig selv, kan genkende). Jeg vil ikke bruge tid på at fortælle om bogen. Hvis du ikke har læst den, så sæt nogle timer af og få den læst...

Men her er nogle af mine hemmeligheder, som ikke passer til det billede der altid er her i blogland. For vi vil jo gerne være perfekt, have overskud, skønne børn, super kreative og alle have det ekstra overskud til hverdagen, som gør at vi kan det hele. Sorry, hvis jeg støder nogle, det er ikke meningen. Jeg har bare brug for at erkende for mig selv, at jeg ikke er en "superwoman", selvom jeg mange gang tror det og andre gange bare ikke vil erkende, at jeg bare er en helt almindelig dødelig, til tider urimelig træt mor og kone på 36 år.

Mine hemmeligheder
  1. Jeg vil gerne være den bedste, selvom jeg ved at det ikke er muligt
  2. Kan til tider være pisse træt af mine unger
  3. Har altid 5-10 ting i gang, og får nok kun færdiggjort 3 af dem
  4. Sover i bar røv
  5. Drikker overhoved ikke nok vand
  6. Har ingen rygrad når der er slik og søde sager i huset
  7. Har endnu ikke sat mig ind i alle de ting mit nye canon spejlrefleks kamera kan
  8. Elsker at få anerkendelse af andre, kan næsten ikke få nok
  9. Tror jeg ser mig selv anderledes en hvordan jeg ser ud i virkeligheden (jeg er 1.82 cm høj og vejer mere end 75 kg). Tror ikke jeg ved hvor stor jeg er (overhoved ikke tyk/fed), bare stor
  10. Køber mange flere bøger end jeg får læst

Vi har alle hemmeligheder - og det er vel det der gør os menneskelige, kompliceret og spændende. :-)

8 kommentarer:

  1. Herligt indlæg...som jeg tror de fleste kan nikke genkendende til...ser om jeg ikke kan tage mig sammen til at følge dit spor en af de nærmeste dage.

    SvarSlet
  2. Er faktisk allerede gjort, mens tankerne herom og modet hertil var til stede.

    SvarSlet
  3. Skønt indlæg!

    Sjovt, for jeg har gået og rumlet lidt med tanken om de fotos jeg tager.

    Jeg sørger altid lige for at rydde op i foto-området....og synes det kunne være lidt sjovt, at tage billeder af "den virkelige verden" også, for senere at lave et indlæg med de "pæne" og de "virkelige" billeder op imod hinanden....(Ikke at jeg bor i en svinesti, men hytten bærer da ind imellem præg af, at vi bor der!)

    Jeg må se at få fulgt op på ideen ;-)

    K.H June - der lige er faldet over din blog.

    SvarSlet
  4. June jeg gør det omvendte, tager billederne og opdager bagefter rodet :)

    AD jeg synes det er skønt, at du er menneskelig. Det er da lige netop det, der gør dig interessant. Og så lige lidt klappen, kløen på maven og en godbid *god hund, krads krads krads, savle savle, nårh du kan godt lide at blive kløet, dygtig hund* Altså det var ros :)

    SvarSlet
  5. Hey, lad os starte en ny trend. Ja, du har faktisk gjort det.
    Jeg bliver nødt til en af dagene også at skrive alle de ting ned, hvor jeg ikke er perfekt. Eller rettere nogle af dem, for der er faktisk ikke noget, jeg er perfekt på overhovedet. :-)

    SvarSlet
  6. Hej
    Har lige læst mit indlæg igen og jeres skønne kommentarer. Altid dejligt at se sig selv i et realistiske lys og ikke mindst høre at andre også har det sådan (selvom jeg egentlig ved det). I er virkelig søde med jeres kommentar, det er jeg glad for.Miss AD

    SvarSlet
  7. Hej
    Har lige læst mit indlæg igen og jeres skønne kommentarer. Altid dejligt at se sig selv i et realistiske lys og ikke mindst høre at andre også har det sådan (selvom jeg egentlig ved det). I er virkelig søde med jeres kommentar, det er jeg glad for.Miss AD

    SvarSlet
  8. Hej
    Har lige læst mit indlæg igen og jeres skønne kommentarer. Altid dejligt at se sig selv i et realistiske lys og ikke mindst høre at andre også har det sådan (selvom jeg egentlig ved det). I er virkelig søde med jeres kommentar, det er jeg glad for.Miss AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails