lørdag den 31. juli 2010

Det her er fedt...

Jeg har fundet denne side med streetart fra hele verdenen. Helt vildt fedt og fantasifuldt. Hvor må det være skønt at bo et sted hvor man kan støde ind i disse fantastiske statements i gadebilledet.


http://www.banksy.co.uk/


Jeg er blevet helt vild med streetart. At bryde den "normale" grænse for kunst og hvor det høre sig til, er skønt. Her har alle mulighed for at få del i tanker, udtryk og statements, både frivilligt og ufrivilligt. Som jeg har skrevet før (om min hæklede lampeskærm), så det at få andre til at tænke. Påvirke dem, få dem til at tage stilling - hvor er det fedt! og er det ikke det vi skal bruge hinanden til, så vi hver især kan forme os til den helt speciale person vi er...
Hvad synes du om streetart?

1 kommentar:

  1. Jeg synes Streetart er skønt! Når det er ordentligt lavet vel at mærke. De tags som der nogle gange står på en tilfældig gadedør, de er irriterende. Specielt hvis det er ens egen gadedør ;)
    Men de eksempler du har brugt er jo skønne, og du har helt ret i at få folk til at tænke er fedt. Det er noget af det, der giver mig et kick, når jeg holder foredrag :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails